Thursday, September 10, 2009

mimpi scary...

waaa...dah lame tak meng'update'kan blog ini...ke'busy'an sangat terlampau...dan kadang-kadang tersengaja mem'busy'kan diri walaupun tak busy...haha...actually saya nk kongsi dgn korang sume...pasal mimpi yang sangat menakutkan yang saya alami...begini citenya...petang semalam...selepas abis klas...saya membutakan mata saya seketika...(tido lahh)...sementara nk tunggu waktu berbuka...sebaiknya tidak diharuskan tido diwaktu petang...tp disebabkan badan sangat letih lalu tertido lah saya...dan saya bermimpi...mimpi yang sangat menakutkan...saya bermimpi ular keluar dari mulut saya...eeeeeeeeeee....geli yang teramat sangat...saya merasakan seolah mimpi dalam mimpi..(phm tak?xpaham wat2 paham la..huhu)...dan ular itu sangat byk...dan juga berwarna-warni...haha...tapi yg saya perasan sangat warna kuning...yang lain seperti samar2 kelihatannya...dan selepas itu ular makin berkurangan..tapi tiba2..saya terbatuk...dan makin byk anak2 ular yang kuar dari mulut saya...blueekkkk!!!geli nak mati...huhu..lalu saya terjaga...dan mengucap panjang...astarfirullahala'zim....(berpeluh2..macam kat drama tv..haha)...bila sudah terjaga saya masih teringat mimpi ini..dan tertanya2 kepada diri sendiri...apakah maksud mimpi ini???atau mungkin hanya mainan tido...

*soalan suke2*
  • adakah korang percaya ada maksud disebalik mimpi?? (sila beri komen ditempat yang disediakan..sekian terima kasih..)

5 comments:

  1. Be careful of you surroundings.That's all i can say.

    ReplyDelete
  2. hahahaha....mimpi ular...meaN ad org berkenan kt kamu..ehem..rmai berkenan n brebut2 nk masuk minang kamu ni..berjaga2..spt ayt nick..haha

    ReplyDelete
  3. haha..awal lagi kot nk yang nk meminang pun...pintu hati masih tetutup...dan saya xnk kawen awal...hee...

    ReplyDelete