Friday, December 25, 2009

kawan baru...

"thx 4 da add"...i said to her...aku tak tahu nape tibe2 dia add aku dekat 'mukabuku'...agak terkezut...maybe dia tahu yang aku sudah ada pengganti "her man"...and maybe takkan memberi dia persaingan lagi...kot!!!hahaha...wat ever la kan...tapi dulu,aku pernah mengatakan hasrat untuk berkawan@berbaik dengannya...dan beberapa orang kawanku berkata ini adalah benda yang tak mungkin akan berlaku...but eventually we became fren now(^_^)...aku xsalahkan dia even aku pernah kene maki teruk ngn dia suatu ketika dulu hahaha...sebab aku tau aku yang bersalah...dan aku harap dia maafkan aku...so sekarang ni tutup buku lame...buka buku baru sempena nak menyambut tahun baru ni kan...tapi aku still rase takut...sebab hidup ini seperti roda...ape yang kite pernah lakukan sesuatu kepada sesesorang...pasti sesuatu itu akan terjadi balik kepada kite...aku takut.........ya Allah...minta dijauhkan semua itu...kerna aku tahu aku pernah melakukan kesilapan itu....(T_T)

No comments:

Post a Comment