Wednesday, August 12, 2009

mungkin...

dah lame tak menulis blog...nak kate bz?bz ke?haha..bz shopping n jalan2..hahaha...assignment tak buat pun...tunggu last minute gak baru nak buat...haishhhh...lumrah la 2...haha...aku pun tak tahu kenape aku malas la sgt sgt sgt sgt sangattttttttttt...especially nak pergi klas...kalo korang nak tahu aku ponteng klas 2hari beturut2...semalam dan hari ni..sumenye enam klas dah ponteng dalam mase 2 hari..eh2..5 klas je...1 klas lagi memang cancel...teruk kan??haha...memang pun...dan aku ade jugak dengar khabar angin,uru ara,desas desus yang mengatakan Uitm akan di'extend'kan selama 1 sem disebabkan H1N1..betulkah?benarkah?hmm...same2 kite saksikan ape yang terjadi...tapi kes ni memang dah tahap kritikal laa...coz pagi2 dah berderet kereta kat klinik kat Shah Alam ni...ramai students sakit dan ade beberape orang jugak yang dihadapi positif H1N1...di Uitm Segamat,Johor sudah sorang meninggal...so memang sangat berbahaya...ape pun kite tunguu je adakah akan di 'extend' kan atau tidak...kalo extend memang bagus la...coz aku memang xde mood nak blajar..seriously!!haha...

4 comments:

  1. best gila uitm cuti...GMi hampeh smpai skang x cuti2 lagi! aku nak cuti jgak! X(

    ReplyDelete
  2. haha..xtau lgi la nick..tp kalo btul2 cuti mmg bez gile r..hee..

    ReplyDelete
  3. memandai je yuu ni..tapi kalo btul cmfirm cuti skrg gak kite balik umahh...hahahaha...

    ReplyDelete