Sunday, August 2, 2009

no one...

aku buntu...tak tahu apa yang sepatutnya dilakukan...bagaimana aku nk lari dari memberi harapan kepada seseorang yang hanya menganggapnya sekadar kawan biasa???errr...tolong akuuuu.....bagi menunaikan janji aku kepada dia...jadi aku keluar bersama dengannya hari ini...dengan harapan tiada lagi ungkitan selepas ini...tapi jujur dari hati ini aku berasa sangat tidak selesa ketika keluar bersamanya...aku kekok...tak tahu kenape...kotak fikiran ku hanya mengingatkan kepada seseorang yang sentiasa berada dlm hati ku...terasa mahu menangis sahaja...tapi hanya mampu menahan...senyuman sebagai topeng menutup kesedihan...dan apa yang aku tidak dapat terima apabila dia memberi seutas rantai kepadaku sebagai hadiah harijadi ku yang loketnya berbentuk 'BINTANG'(macam bentuk bunga pun ade huhu) dan menulis di sekeping kad 'hope there is always another "Star"for you'...oh!!no...airmata yang aku tahan selama beberapa jam sebelum ini akhirnya mengalir juga...teringat kepada 'bintangku'...aku tak daya lagi menahannya...terlalu serabut...jadi aku mengajak housemate aku keluar memandangkan masing2 mengalami tekanan jiwa...haha...lalu aku drive untuk pergi ke suatu tempat agar mendapat ketenangan...tapi tak tahu jalan la plak...huhu...jadi mengikut saja gerak hati aku hati...tanpa arah tuju...hopefully everything will be okay...babsya!!

(memohon maaf kepada yang mungkin aku akan melukakan hatinya...tiada siapa yang boleh ganti tempat bintangku buat mase ini...mystar is mystar...nobody else...im sorry..)

1 comment:

  1. sabar.... ^^~smoge anda dpt 'miracle' yg dinanti2...^^

    ReplyDelete