Friday, July 31, 2009

rindu untuk Kiyoshi...

kepada:- Kiyoshi...

saya rindu awak...tapi saya tak tahu macam mane nak bagitahu awak...
bila saya nampak awak...saya nak sangat berbual dengan awak...
tapi saya tak boleh lakukan begitu...dan bila saya tak nampak awak...

saya tertanya-tanya dan tertunggu-tunggu dimanakah awak...
saya cuba tak nak ingat awak...tapi awak selalu dalam ingatan saya...

kadang2 saya benci...benci sangat sebab saya tak boleh nak benci awak...
bila saya berbuat demikian hati saya sakit sangat...
biarlah apapun orang nak cakap pasal saya...saya tak peduli…
apa yang saya tahu saya sangat rindukan awak...
hanya awak di masa ini...tiada yang lain dalam hati...

rindu ini takkan terhenti selagi jantung saya berdenyut...
inilah janji saya kepada awak...

dari:- Aiko...
p/s:tulisan di atas adalah tulisan jepun mua'malaf yang hampir2 murtad...hahaha

No comments:

Post a Comment