Friday, July 17, 2009

berubah...

kini masa untuk aku berubah...bukan berubah kepada keburukan tapi ke arah kebaikan...kebaikan untuk semua...dan mungkin ini juga yang terbaik untuk ku...apa yang aku hadapi sekarang sedikit sebanyak telah membuka mata ku...dan sekurang2 nya dapat membuat aku berfikir...dan aku telah mendapat jawapan yang aku cari selama ini...'im not everything for him'...hmm...bagaimana pula hatiku???biar aku saja yang menjaganya sendiri agar tidak sakit lagi...dan mungkin juga akan berubah...aku akan pastikan ianya akan berubah bila tiba masanya...yang pastinya aku tak boleh terus hidup begini lagi...hidup yang bergantung tak bertali...akhirnya aku jatuh tersungkur dan luka berdarah tak ade siapa yang ambil peduli...tiada siapa yang menghulurkan tangan untuk membantu ku di saat ini...melainkan kawan-kawanku...terima kasih atas nasihat dan sokongan kamu semua...aku sangat hargai...tanpa kamu semua mungkin aku takkan bangun dan berdiri teguh sekarang...babsya!!!

2 comments:

  1. eh..jap..sblum trsungkur..lapik ngn tilam tebal dulu..pasti xluka brdarah..hehehe....^^~chill out~!

    ReplyDelete
  2. xde tilam..kat giant dah abis...students uitm borong...hahahha

    ReplyDelete