Tuesday, July 21, 2009

sudah dewasa rupanya...

21 Julai 2009...genap umurku 21tahun...waaa...dah tuaa..huhu...kadang2 macam tak percaye umur dah 21tahun...(perasan muda la kunun haha)... "21tahun adalah kunci kebebasan dan jangan disalahgunakan"..itulah pesan ibuku...walaupun aku bukan lah anak yang solehah...insyaallah akan berubah suatu hari nanti...terima kasih kepada semua yang ucapkan happy birthday for me...im really apprieciate that you all still remember the date of my birthday...walaupun pada tahun ini terasa seperti kekurangan 'sesuatu' dalam hidup ini...tidak sesempurna pada tahun lepas yang tak mungkin aku melupakannya...dan itu lah hari jadi ku yang paling terindah...tapi aku tetap bersyukur...kerana masih bernyawa sehingga hari ini…dan Alhamdulillah dikurniakan kesihatan yang baik…cukuplah dengan ucapan dan doa yang kamu semua serta ibubapa ku yang diberikan…moga2 termakbul la kehendakNya…tetapi kepada yang mendoakan keburukan kepadaku…minta di jauhkan(ada juga yang mendoakan aku lambat jodoh…jahat tul!!huhu)… dan sempena hari jadi ku pada tahun ini…aku juga mengharapkan mendapat ganjaran yang lebih baik di hari kelak…dan sesuatu yang tak pasti menjadi realiti...insyaallah…

before pegi klas...

senyum dlm lapar...buka puase kul 8...klas abis lambat...

hmm...wanna eat cake...mengindam haha...

6 comments: