Sunday, July 12, 2009

drive-thru...

balik dari putrajaya...tibe2 teringin lak nak makan mcd(ngidam)hee...so aku ajak la yana pergi ke mcd kt seksyen 2...tibe di sana...ya ampunnn...ramai la plak manusia makan kt situ....full...so kami pun decide nk guna drive-thru(1st time ni)...sebelum ni juz lepak makan or tapau kan...nak jadikan cite...sampai je kt tempat order tu..kami dua tercengang2...

yana: eh ape kite nak buat ni?(muka blur2)
aku: hmm..cmne nk order ni...xde orang pun...(hahaha...mmg bodoh tul aku time 2)
yana:2 la pasal...
aku:kite shilap kot sayang...
tukang order: (tibe2 mesin itu bersuara)..ye cik nak order pe?
yana: order kt cni ke?
tukang order: ye..cik boleh buat pesanan kat sini...
yana:owhh yeke..nk filet o fish 1 set n double cheese burger 1 set...
aku:(cover tak tahan nk gelak ni...)hahahahaha...
yana:hey sayang gelak2 ek...
aku:comfirm dorang kt dalam 2 nampak muka kite yang blur gile...dah mcm hape dah..hahaha...
yana: tau xpe..malu gile...

itulah kisah kiteorang yang naif...tak tahu nk order drive-thru...dari situ lahh...tibe2 aku terfikir bile kawen nanti nk buat drive-thru laa...so senang la ckit kn...kalo orang datang boleh balik terus...tak payah la buang mase...leh la g kenduri lain ke...tuan rumah pun tak la penat sangat kan melayan tetamu yang datang hahaha...mengarut je aku..tapi y not cube lain dari yang lain kan..hahaha(^_^)

1 comment: