Thursday, October 15, 2009

sangat kejam ke saya??

agak kebengangan hari ni kerna presentation BEL492 postpone lagi...huh!!penat la asyik postpone je...dah tak sabar nak habiskan sume ini...hmm..sabar2..hanya 1 minggu je lagi...semasa saya keluar dari klas tadi...saya terserempak dengan "dia"...dia kelihatan seperti tidak terurus...agak terkejut melihatnya..tapi cume berlagak cool...dan masing2 hanya menunduk kepala sahaja bila berselisih jalan...seolah-olah tidak mengenali satu same lain...sangat kejam kah saya??mungkin ya mungkin tidak kejam sangat kot...huhu... mungkin ape yang saya telah cakapkan kepadanya tempoh hari sangat menguris hati dan perasaannya...tapi saya perlu berkata demikian...kerna saya rasa dengan cara itu saja yang dapat membuatkannya agar dia tidak terus menghubungi saya lagi...bukan saya tidak memahami ape yang dia rase...tapi dia juga perlu memahami ape yang saya rase...maafkan saya kerana berkata sedemikian agar tidak memberi harapan kepadanya kerana saya pasti tiada perasaan sayang jika saya cuba membuka pintu hati ini untuknya...maafkan saya...

No comments:

Post a Comment