Tuesday, November 3, 2009

bahagia tak semestinya gembira...

lepas satu satu jadinye...dari dulu masalah gemar mengejarku...kadang2 aku tak paham mengapa sume ini perlu terjadi kepada ku???aku sudah penat...terlalu penat...cuba melangkah agar terus tidak menanti bintang yang tak pasti...dan ini juga permintaannya kepadaku...walaupun agak terkilan apabila dia bekata begitu padaku ketika itu...tp kerna sayang aku kepada dia...aku terus mencuba...dan aku percaya...sayang tidak semestinya bersama...kini dengan seorang kenalan..aku senang berkawan dgnnye...dia yang menceriakan hidup aku sekarang...tidak ade lagi 'dilla yang lonely'...tapi sekarang ditemani seorang pelawak(mungkin akan join raja lawak next season nanti haha...)he's very funny...terlalu awal utk aku ckp siape dia dihati aku kerna kami masih mengenali hati budi masing2...dari sini timbul plak satu masalah yang tidak sepatutnya terjadi...seseorang yang terlalu obses kepada aku yang timbul perasaan cemburu dan ketidakpuasan hatinya...dan juga pertelingkahan antara kami mlm itu...dan aku xpaham ade jugak lelaki sebegitu sedangkan aku tak pernah memberi harapan kepadanya...aku tidak menyalahkannya tapi memang ternyata caranya itu salah...(jual ikan)...biarlah aku menyakitkan hatinya sekarang dari menyakitkan nanti...aku terpksa kata begitu kepadanya agar tidak terus berharap dan menanti aku...maafkan aku kerna tidak ada perasaan syg kepadanya...aku berharap yang berkaitan disini dapat memilih kebahagiaan masing2 dan juga doakan kebahagian orang laen...aminnnn....

No comments:

Post a Comment