Sunday, November 22, 2009

KCQ...

beberape hari lepas aku keluar bersama mak ku...shopping...ngee~~...di dalam kete berborak2 la dua beranak ni kerana lama tidak meluangkan masa bersama mak ku tersayang...dalam perbualan kami aku menyatakan hasrat untuk membeli kete..weee~~insyallah kalo xde pape halangan dan rezeki melimpah2...boleh la aku memiliki kete sendri...dan aku juga memberitahu yang aku mahu kete bernombor plat KCQ...dan dengan lantasnya mak aku menyuarakan "Ku Cinta Q_ _ _ _ M"...(maksud no plat kete)terkezut aku!!!dan ketika itu aku hanya mampu ketawa...tidak sangka mak ku boleh berfikir sebegitu...dari situ lah mak aku membuka kembali kisah lame yang hampir terbuku di lubuk hatiku...iaitu mengenai Si Q...mak aku menanyakan tentangnya kepadaku...mungkin mak ku tibe2 teringat kot sewaktu datang dia ke rumahku dahulu...mak aku masih bercakap tentangnya sepanjang perjalanan kami...sebak plak hatiku...berlinangan air mata tapi hanya mampu menahannya...oh tuhan...tolonglah hambamu ini...tidak mahu melukakan hati seseorang yang menyayangi diriku sekarang...tapi kini aku sudah melukakan hati orang yg aku sayangi sebelum ini...

No comments:

Post a Comment