Friday, May 1, 2009

takdir...

takdir temukan kami kembali huhu...tak tahu la same ade takdir yang tentukan atau kami yang melawan takdir huhu...tah sampai bilenye kami nak macam ni...aku pun tak pasti...tapi bile aku bersamanya sumenya tenang...hilang sume perasaan takut...walaupun hari ni kami hampir2 nk terlanggar kete di hadapan yang 'bodoh' dan tak tahu memandu kot tp aku still cool di sisinye...jika ditakdirkan ajal aku di situ janji aku berada disisinya...ni baru la macam statement yang orang2 selalu cakapkan tu 'cinta kamu sampai mati' haha...(tapi tak nak la minta macam 2 kan...dosa bertimbun lagi kot huhu...)...alhamdulillah kami okay saje..takde pape yg berlaku...kami meneruskan perjalanan untuk mengambil kawan kami yang sangat comel...nak tahu name dia??tak payah la...hee...then kiteorang hang out together2...hope he will keep our secret...bahaya owhh if orang laen tahu...sangat happy laa hari ni...bergambar,berposing, dan bermacam2 lagi..huhu...nak upload gambar kat sini tapi ade orang tu tak nak kasi gambar...dia kedekut!!hahaha...then time on da way balik aku dah rase lain macam dah...perasaan takut muncul kembali...setiap kali nk berpisah mesti rase macam ni...aku takut nk bepisah walaupun sementara kerna aku takut sementara itu bertukar menjadi selama-lamanya...huk3...

No comments:

Post a Comment