Monday, May 11, 2009

selamat tinggal Perak...

Sepatutnya hari ni aku pergi ke kl untuk mengambil hard disk yang tertinggal...tapi memandangkan kawan2ku sume dah balik so aku pun decide nk balik gak...maybe nanti2 la aku pegi amik...terasa sedih sangat arini...tak tahu nak cakap cmne...3 tahun aku belajar di Perak...banyak perkara yang aku pelajari...dari tak tahu langsung sampai la aku tahu apa yang aku tak tahu...macam2 orang aku kenal...macam2 perangai...tapi aku tak kan lupe suma kawan2ku...baik buruk mereka sume tetap kawanku..kepada kawan rapatku Yana,Ida dan Nana...yang sentiasa bersamaku...walaupun ada juga yang terasa hati selama kite kenal...kite tetap kawan walau apa pun terjadi...terima kasih byk2 kerna jadi kawan dan tahan perangai aku yang kuat merajuk ni dan juga selalu menyusahkan kamu sume haha...banyak kenangan yang tak kan dilupakan..dan juga tempat2 yg menarik di Negeri Perak...yang pastinya tempat aku akan rindu...mestila Cameron...waa...rindunye...hmm macam2 lagi la...nak tulis sume disini 3 tahun akn dtg pun belum tentu aku abis menaip haha...apa pun selamat tinggal Perak...mungkin ade jodoh aku datang kembali...tapi harini juga aku telah membuat kesilapan yang tak disengajakan... semasa dalam perjalanan pulang aku terdial nombor fon yang tak sepatutnya call waktu itu...tah bile aku terdial aku pun tak tahu kerna masa itu aku baru bangun tido...dan dalam masa sedar tak sedar aku terperasan aku tercall.......oh my god!!aku menimbulkan masalah lagi...aku dapat rasakan apa yang berlaku masa itu dan bagaimana keadaannya...kamuu...maaf... sesungguhnya tak nak perkara ni terjadi...cuba sedaya upaya tak nak bebankan kamu...tapi tak tahu apa yang sepatutnya perlu dilakukan masa itu...terasa diri ni bersalah sangat...maafkan... maafkan... maafkan ye...dan mengharapkan kamu okay...hmmm...ade juga perkara yang merisaukan ku sekarang ini iaitu Cuti Sem...mungkin cuti sem kali ini seperti cuti sem yang sebelum2 ini...yang sangat menakutkan dan sebolehnya tidak diingini terjadi...mungkinkah ada perubahan...atau aku yang sepatutnya berubah...atau mungkin aku perlu mengucapkan selamat tinggal kepadanya juga??arghhh....aku tak tahu...tak tahu...tak tahuuuuuuu...................!!!!!!

No comments:

Post a Comment