Thursday, May 7, 2009

selesai...sebak...sedih...

Yeayy!!!selesai sudah presentation yang terakhir untuk 3d animation... walaupun sebenarnya aku tak sempat present disebabkan ade muet(speaking test)...juz antar my work...yang penting semua dah selesai....selamat tinggal bebanan belajar ini buat seketika...sooo kite enjoy!!!huhu...enjoy tak enjoy sgt la...even semuanye dah settle dan rase lege tapi ade beberape perkara yang membuatkan aku rase sebak dan sedih hari ni...memandangkan sem ni adalah sem yang terakhir bagiku...rase sebak bile nak berpisah dengan rakan2 seperjuangan ku...banyak kenangan manis,pahit,tawar,masam,masin pedas yang dilalui bersama walaupun disaat2 akhir sem ni baru nak mengeratkan silaturrahim...selepas ini masing2 membawa haluan sendiri...hope korang berjaya dan mengapai apa yang ingin dicapai...insyaallah jika umur panjang kite bersua kembali...(sambil mengelap air mate...huk3)...dan seperkara lagi membuat aku sedih...tak tahu mcm mane nak diluahkan...tapi aku dapat rasakan ini angkara orang lain yang menjadi penghalang untuk aku mendapat sesuatu yang tak mungkin aku dapat...dan inilah risiko yang aku ambil tapi aku tak pasti aku mampu bertahan atau tidak...semakin hari semakin besar dugaannya...dan semakin tipis peluang untuk mendapatkannya... ( T_T )

No comments:

Post a Comment