Saturday, March 7, 2009

Kellie's Castle...

Beradanya aku di Kellie's Castle kerana aku tak berada di tempat lain...haha...sepatutnya hari ni aku berada di suatu tempat bersama seseorang...di suatu tempat yang tiada orang mengenali aku...tiada orang mengenali dia dan tiada orang mengetahui tentang kami... sesungguhnya aku sangat merindukan tempat itu... tetapi memandangkan ada sebab2 yang tak dapat dielakkan... aku akur...aku tahu aku tak kan didahulukan dan aku tahu dimana tempatku huhu... tidak seperti yang dirancang untuk pergi ke Kellie's Castle... Semasa balik dari ipoh menemani kawan ku untuk membeli barang jam menunjukkan masih awal... tanpa arah tuju smpai la di sana... banyak sejarah kt Kellie's Castle ni..nak tahu??pergi sendri la...haha... bayaran dikenakan sbnyk rm4 untuk dewasa rm3 untuk kanak2...huhu... tak ada apa2 sgt pun kat sana... tapi tempat dia cantik la juga...sesuai la untuk photoshoot...banyak student fotografi U aku pun buat assignment kat situ... masa aku pergi tu adala juga sepasang pengantin tengah mengambil gambar...cantik2...kalau tak percaya tgk gmbr kt atas ni ada pengantin...kan...kan...kan...hmm...nanti aku kawin nk shoot gmbar outdoor kat mane ek??huhu(mula berangan dah)...

1 comment: