Monday, March 30, 2009

pelik...

aku tak tahu apa yang memelikkan hari ini...yang peliknya ramai orang yang memandang aku pelik...sangat pelik...dari aku keluar kelas ke tandas lalu menuju ke cafe(uptown) untuk sarapan semua orang pandang aku pelik semacam je...sehingga kawanku pun perasan dgn keadaan tersebut lalu menanyakan kepada ku...

ida:nape orang pandang kamu pelik je ha??kamu perasan x?
aku:a'a la..kite pun perasan...ade pape tak kena ngn kite ke??bju ok?rambut??muka??
ida: ok je..xde pe yang pelik pun...hmm...kite tgk plak bila sampai kt uptown..org tgk x?
aku: okay...

sampai je kat sana semua org pandang...sehingga ada juga yang menoleh beberapa kali kepada ku...seolah-olah ada sebaris ayat yang tercatat dia muka ku "aku seorang yang pelik" hahaha...sungguh pelik...tapi benar...

2 comments:

  1. maybe sis look very cun today kot.
    that why everybody watch u with full attention...
    hehehehehe...

    ReplyDelete
  2. huhu..nope la..i think dorang yg pelik kot..haha..

    ReplyDelete