Monday, March 2, 2009

mogok!!!!

actually tak ade pape sgt pasal ni..aku je yang over acting..hehe..aku bersama roomate aku dan juga sekumpulan pengikut2 yang lain tak nak join graphic family day kat Kelompang, Selangor...bukan ape mcm tak best je...dah la nk kena bayar rm175...mahal 2...(baik aku shopping lagi bagus haha)...tapi just stay dalam ceruk hutan belantara mane tah...ohh tidakkk!!!habis darah ku dihisap nyamuk hahaha...aktiviti lak tak tahu la bez ke tak.. macam tak je...lecturer aku agak bengang juga la dengan kami semua...sampai mendengar desas-desus yang mengatakan lecturer nak boikot semasa diploma show nanti...tp ade juga lecturer yang memahami...dah tak nak pergi tak kan nak paksa juga kan3...hehe...hmm...apapun rasa rugi juga la memandangkan sem ni sem akhir...bila lagi nk enjoy ramai2 mcm ni walaupun aku tak rapat sangat dgn batch aku...tapi yang aku bengang kenape la last sem tak wat family day ni?????hahahaha(ade makna lain ni)...aku rindukan last sem...kenangan bersama senior2 aku...semoga berjumpa lagi...u all da bez!!!

1 comment:

  1. woo...
    sis ko nk mogok aper ni???
    mcm best ajer..
    hahahahaha....

    ReplyDelete